Evenementen Agenda

Projecten Overzicht activiteiten

Stichting BeeldBepalend houdt zich bezig met uiteenlopende projecten, met een gemeenschappelijk doel: aandacht vragen voor zaken die meer zichtbaarheid verdienen. Dit overzicht bevat alle lopende, in ontwikkeling zijnde en afgeronde projecten.

ProjectenKunstberg

Kinderen in een ziekenhuis maken veel mee. Hoewel het voor hen belangrijk is om nieuwe dingen te ontdekken en te leren, hebben zij door hun opname minder mogelijkheden om dezelfde activiteiten te ondernemen als hun leeftijdsgenoten. Het project Kunstberg zet zich in om hen een zinvolle tijdsbesteding te geven.

ProjectenBries

Negentig jaar geleden bracht het ballet van Lili Green op Landgoed De Braak een dansvoorstelling. Met de voorstelling van 2014, die door Inge de Bruine wordt gechoreografeerd, wordt deze beleving op dezelfde locatie herhaald.

Evenementen Agenda