ProjectenAandacht voor zaken die meer zichtbaarheid verdienen

Stichting BeeldBepalend houdt zich bezig met uiteenlopende projecten. Wat deze projecten gemeen hebben is dat zij aandacht vragen voor zaken die meer zichtbaarheid verdienen: individuen, groepen mensen, aspecten van de maatschappij en natuur.

Dit overzicht bevat alle lopende, in ontwikkeling zijnde en afgeronde projecten van Stichting BeeldBepalend. Meer weten of meehelpen? Word vrijwilliger

ProjectenKunstberg

Kinderen in een ziekenhuis maken veel mee. Hoewel het voor hen belangrijk is om nieuwe dingen te ontdekken en te leren, hebben zij door hun opname minder mogelijkheden om dezelfde activiteiten te ondernemen als hun leeftijdsgenoten. Het project Kunstberg wil de mogelijkheid bieden om deze kinderen een zinvolle tijdsbesteding te geven.

ProjectenBries

Negentig jaar geleden bracht het ballet van Lili Green op dezelfde locatie een dansvoorstelling. Met de voorstelling van 2014, die door Inge de Bruine wordt gechoreografeerd, wordt deze beleving herhaald.

ProjectenAchtertuin van Groningen

Vlak bij de stad Groningen zijn er prachtige natuurgebieden. Dat je al na tien minuten fietsen in een natuurgebied kunt zijn, weet lang niet iedereen. Achtertuin van Groningen is een vijfdelige televisieserie.