Open dag van de zorg

Op zaterdag 16 maart heeft het Martini Ziekenhuis Groningen een Open Dag. Bezoekers krijgen een kijkje achter de schermen en kunnen allerlei demonstraties bijwonen. Hierbij komt niet alleen het dagelijks werk in een ziekenhuis aan de orde, maar ook de inhoud van Kunstberg.

Bij onze stand krijgen kinderen de mogelijkheid om stopmotion films te maken. Hiervoor worden de camera en het stopmotion-programma gebruikt die we later in de kunstkar plaatsen voor het project Kunstberg. Op die manier kunnen we Kunstberg testen en kunnen we in korte tijd heel veel mooie filmpjes maken.

Ook zijn er bestuursleden van Stichting BeeldBepalend aanwezig om bezoekers te informeren over Kunstberg en de stichting.

Afbeeldingen: © Stichting BeeldBepalend, opstelling stopmotion studio voor Kunstberg