Secretaris Ingrid de Vries

Ingrid de Vries

Van plannen die te maken hebben met kunst, cultuur of theater word ik blij. Een idee ombuigen naar een compleet project geeft mij de meeste voldoening; zeker als je daarbij de kans krijgt om verder te gaan dan de eigen comfortzone. Als secretaris (sinds november 2020) van Stichting BeeldBepalend maak ik alle projecten van dichtbij mee.

In 2019 heb ik als projectleider het project Kunstberg afgerond, samen met de stichting. Op het moment dat er een kunstkar was gerealiseerd die we konden inzetten op de Verpleegafdeling Kinderen van het Martini Ziekenhuis, voelde ik mij dankbaar, trots en ontzettend blij. Datzelfde gevoel gun ik onze projectleiders.

Over mij

Het schrijven van teksten vind ik geweldig om te doen. Als zzp'er maak ik content voor organisaties. Ook heb ik een grote interesse voor menselijk gedrag. Waarom handelen mensen op een bepaalde wijze en hoe kom je tot bepaalde keuzes? Is het mogelijk om de wereld met een andere blik te bekijken? Ooit waren deze vragen voor mij een drijfveer om te kiezen voor de studie Pedagogische Wetenschappen (orthopedagogiek) in Groningen. Nog steeds zijn deze vragen actueel. Als secretaris wil ik eraan bijdragen dat iedereen zijn of haar kijk op de wereld kan delen en dat prachtige ideeën daadwerkelijk tot leven komen.

Website: https://ingriddevries.com