Het saaiste beroep van Groningen

Het televisieprogramma Het saaiste beroep van Groningen wil een serie filmische portretten weergeven van mensen in Groningen die volgens anderen een saai beroep uitoefenen. Van deze mensen wordt de arbeidsmotivatie in beeld gebracht.

De inbreng van het publiek speelt bij Het saaiste beroep van Groningen een belangrijke rol. Met behulp van social media probeert het programma erachter te komen wie het saaiste beroep van Groningen uitvoert.

Rene de Boer

Naast het in beeld brengen van mensen die volgens anderen een saai beroep uitoefenen, willen wij een discussie op gang brengen over sociale status en onze huidige arbeidsmarkt. Via social media betrekken wij het publiek bij dit onderwerp. Bestaat er eigenlijk een onmogelijk beroep? Wat beweegt mensen om zo'n beroep te blijven doen?

Het <span>s</span>aaiste ber<span>o</span>ep van <span>G</span>roningen

OOG tv

OOG TV is al geruime tijd een betrouwbare partner sinds de uitzendingen van de televisieserie De Achtertuin van Groningen. Deze omroep is voor de nieuwe series wederom bereid om de uitzending te verzorgen.