Adverteren?

Er zijn een aantal mogelijkheden tot adverteren via de website van Stichting BeeldBepalend. Er zijn verschillende webpagina’s waar je ruimte kunt reserveren voor advertenties en/of visitekaartjes. Dit zijn de homepage, de algemene projectenpagina en specifieke projectpagina’s. De specifieke maten en kosten vind je rechts →

Op de homepage kun je onderaan de pagina ruimte reserveren voor een advertentie of een visitekaartje.

Advertenties zijn in verschillende maten te reserveren. De inhoud kun je zelf bepalen. Maandelijks kun je de inhoud laten aanpassen. Dit zal gebeuren door onze webmaster.

De visitekaartjes hebben een vaste afmeting en een vaste vormgeving: een logo van je bedrijf en een korte beschrijving. Een visitekaart wordt met een backlink gemaakt naar je website of Facebook-pagina. Aanpassingen zijn mogelijk en worden doorgevoerd door onze webmaster.

Op de algemene projectenpagina en specifieke projectpagina’s kun je ook ruimte reserveren voor visitekaarten, zowel in de zijbalk als onderaan de pagina.

Er zijn een aantal uitbreidingen mogelijk op de bovengenoemde opties, bijvoorbeeld een landingspagina met SEO (search engine optimization). Dit houdt in dat je toegang krijgt tot één hele pagina binnen de website van Stichting BeeldBepalend die je zelf inhoud kunt geven. Hiermee kan je de vindbaarheid van je bedrijf via zoekmachines verbeteren, een product of actie promoten, of meer over je bedrijf vertellen.

We kunnen ook fotoalbums en fotostrips produceren: op een luchtige en originele manier word je bedrijf positief neergezet en wordt de maatschappelijke of culturele link met Stichting BeeldBepalend duidelijk. Een voorbeeld hiervan staat op de sponsorpagina van De Achtertuin van Groningen

Heb je moeite met vormgeven? Via ons kun je een vormgever (zzp'er) inhuren die je visitekaart, advertentie of landingspagina op maat ontwikkelt. We staan ook altijd open voor ideeën die hier niet genoemd zijn.

Tarievenoverzicht 2014

Maten en kosten advertenties op de homepage:

300x175 pixels €150,-
300x350 pixels €250,-
630x175 pixels €300,-
630x350 pixels €500,-
960x175 pixels €450,-
960x350 pixels €1000,-

Maat en kosten visitekaarten op de homepage:

480x276 pixels = €150,-

Maat en kosten visitekaart onderaan de projectpagina:

336x200 pixels = €100,-